Saturday, July 6, 2013

Aangifte doen tegen het kabinet – handige informatie!

Aangifte doen tegen het kabinet – handige informatie!

kabinetrutte
 Door het enorme enthousiasme van de mensen in Nederland en in het Buitenland over de aangifte tegen het kabinet Rutte zijn wij genoodzaakt wat duidelijkheid te verschaffen. In dit bericht vind je handige links en informatie die waarschijnlijk alle vragen zullen beantwoorden.
Ik wil zelf ook aangifte toen!
Zelf aangifte doen is wat wij met deze actie willen bereiken. Het is heel eenvoudig. U print de aangifte uit van Marianne en neemt die mee naar het politiebureau die het dichts bij in uw buurt is. U verteldt aan de dienstdoende ambtenaar dat u aangifte wil doen tegen het voltallige kabinet Rutte.
Voor vragen over bijstandKlik hier! 
Bij weigering zeg/eis je eenvoudig het volgende:
Het is mijn recht volgens artikel 160 – 165  om aangifte te doen en uw plicht volgens artikel 165 zonder verdere inkleuring deze aangifte aan te nemen. Ik wil van mijn recht gebruik maken om aangifte te doen en ik wil mij daarbij ook aansluiten bij de zaak van Marianne die ik hier op papier heb. Het zaaknummer staat vermeld op de aangifte.
Beroep je op artikel 160 tot 165 omdat dit een agent verplicht een aangifte op te nemen. Wetboek strafrecht
Omdat we in de regio Den Haag een weigering hadden tot aan de officier van justitie aan toe hebben wij een meer uitgebreide uitleg samengesteld.
Voor een meer uitgebreide uitleg hierover: Klik hier
Update Officier van Justitie besluit aangifte toch toe te staan! Klik hier
Mochten de agenten echt weigeren met je te praten KLIK DAN HIER!
Als ze weigeren dan moet je hun naam vragen en hun ID… ook van de hoofdagent en de OvJ. We kunnen daarmee naar de rechtbank op een vrij eenvoudige manier.
Wie gaat er allemaal aangifte doen: