Thursday, February 21, 2013

Geen speurhonden maar drugshonden bij Anass


Geen speurhonden maar drugshonden ingezet bij Anass

drugshondNu meldt iemand zich via mijn site met de melding dat er geen speurhonden maar drugshonden zijn gebruikt om Anass te zoeken. Hoe gek wilt u het hebben? Bekijk hier de emails die ik ontving van Erwin Vosse naar aanleiding van de comments die over hem gingen aangaande Geocaching. Erwin vroeg mij zijn naam uit de comments te verwijderen, omdat hij bang is dat hij anders niet meer welkom is namens de COC als voorlichter op basisscholen. Ik heb aangegeven er over na te zullen denken. Dat heb ik gedaan en ik heb besloten zijn naam niet te verwijderen, maar het juist te publiceren. Klik op de plaatjes om ze te vergroten en lees zelf…

erwinvosse1_2
erwinvosse2_2
erwinvosse3_2
erwinvosse4_3

erwinvosse5_2